Anfang 2020 wird der Volkswagen We Campus am Alexanderplatz in Berlin zur Location für eine besondere Veranstaltung: Der Salesforce Summit 2020. 140 internationale Mitarbeiter der Volkswagen AG kommen für zwei Tage zusammen, um die CRM Software Systeme von Salesforce kennen zu lernen und den gemeinsamen Roll-Out vorzubereiten.
Mit im Gepäck haben sie klare Ziele: Stärkung der Zusammenarbeit, Dialogförderung und gemeinsame Erarbeitung zentraler Themen.
Durch Vorträge, in Talkrunden und Workshops und anhand erfolgreicher Fallbeispiele lernen die Teilnehmer die intelligenten Cloud-Computing-Lösungen kennen. Ein besonderes Highlight dabei ist die inspirierende Keynote von Martin Kihn, Senior Vice President Marketing Strategy bei Salesforce.
Für die Abendveranstaltung geht es in den angesagten Berliner Weekend Club, der exklusiv für die Teilnehmer öffnet. Über den Dächern Berlins genießen sie Dinner und Party, bevor ein weiterer Tag mit spannendem Input startet.
//
STRONGER TOGETHER
At the beginning of 2020, the Volkswagen We Campus at Alexanderplatz in Berlin becomes the location for a special event: The Salesforce Summit 2020. 140 international employees of Volkswagen AG come together for two days to get to know the CRM software systems of Salesforce and prepare the joint roll-out.
They have clear goals: Strengthening cooperation, encouraging communication and jointly tackling key issues.
Through keynote speeches, roundtable discussions and workshops as well as successful case studies, the participants get to know the intelligent cloud computing solutions.
A special highlight is the inspiring keynote by Martin Kihn, Senior Vice President Marketing Strategy at Salesforce.
The evening event takes place at the trendy Berlin Weekend Club, which opens exclusively for the participants. Above the rooftops of Berlin they enjoy dinner and celebration before another day of exciting input begins.
Client: Volkswagen AG
Project: Summit
Services: Organization, workflow, participant management, architectural planning